Verzending en levering

Verzending & Levering

De producten die je besteld hebt op onze website worden direct verzonden vanuit ons magazijn in Nederland. Bestelling worden binnen enkele uren verwerkt bij PostNL om een snelle levertijd te garanderen van twee werkdagen (let op: buiten Nederland kunnen wij geen snelle levering van twee werkdagen garanderen).

Annuleringen kunnen binnen 5 uur na je bestelling worden gedaan. Zodra we je bestelling hebben uitgevoerd en verzonden, kan je een bestelling niet meer annuleren.

Als je een fout hebt gemaakt in je adres, stuur ons dan een e-mail zo snel mogelijk. We kunnen de wijziging in het adres niet garanderen als de bestelling al is voltooid en verwerkt voor verzending. Wij zijn niet verantwoordelijk voor adreswijzigingen na 5 uur.

Als je nog andere vragen hebt, kan je contact met ons opnemen via contact@inkdays.nl 

Kan mijn verzendadres gewijzigd worden?

Mocht je bestelling reeds zijn verwerkt of verzonden, dan zijn wij helaas niet meer in staat om het adres te wijzigen. Het is de verantwoordelijkheid van de koper om ervoor te zorgen dat zij het afleveradres correct invoert. Zorg ervoor dat je het afleveradres die je hebt ingevoerd, dubbel controleert. Wij zijn niet verantwoordelijk voor pakketten die naar een verkeerd adres, ingevuld door de koper, zijn verzonden.

Het enige wat wij kunnen doen nadat je bestelling is verzonden, is afwachten om te zien of het pakket wordt teruggestuurd naar ons. Nadat wij het pakket hebben ontvangen, kunnen wij vervolgens het pakket naar het juiste adres versturen. De extra kosten die hierbij optreden zijn voor rekening van de koper.

Verzendkosten

De verzendkosten vallen voor rekening van de koper, tenzij er aan bepaalde voorwaarden is voldaan waardoor de verzendkosten gratis zijn. De verzendkosten en voorwaarden verschillen per land.